خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی:

هفته دولت ۷۳۲ پروژه با اعتبار ۲۲ هزار میلیارد تومان در خراسان جنوبی افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: هفته دولت امسال ۷۳۲ پروژه با اعتبار ۲۲ هزار میلیارد تومان در استان خراسان جنوبی افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود. 
کد خبر: ۹۶۲۲۴۷۵
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، دکتر قناعت استاندار خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های استان در هفته دولت پرداخت و خاطرنشان کرد: از مجموع پروژه های لحاظ شده برای هفته دولت امسال، تعداد ۷۰۶ پروژه با اعتبار ۱۱ هزار و ۵۹۴ میلیارد تومان افتتاح شده و وارد فاز بهره برداری می شوند. 

وی ادامه داد: در این هفته عملیات اجرایی ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار و ۴۳۲ میلیارد تومان نیز آغاز می شود. 

قناعت عنوان کرد: از مجموع این پروژه ها، ۲۵۳ پروژه شهری و ۴۷۹ پروژه نیز روستایی هستند. 

استاندار به پروژه های شاخصی اشاره کرد که در این هفته افتتاح می شوند و گفت: ۷۷ پروژه گازرسانی با اعتبار ۴ هزار و ۸۷۷ میلیارد تومان و ۷۰ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار ۱۱۲ میلیارد تومان از جمله برنامه های این هفته است. 

قناعت از افتتاح ۲۰۲ پروژه نیروی برق با ۳۳۵ میلیارد تومان اعتبار خبر داد و اظهار داشت: ۳ پروژه برق منطقه ای با اعتبار ۵۸۰ میلیارد تومان نیز در این هفته به بهره برداری می رسند. 

وی افزود: ۶۰ کیلومتر خط ۱۳۲ کیلوولت، پست ۱۳۲ کیلوولت شاهکوه و توسعه پست ۱۳۲ نهبندان، سه پروژه برق منطقه ای برای هفته دولت است. 

قناعت به اجرای ۱۴ پروژه صنعتی و معدنی با اعتبار ۸۷۶ میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: این پروژه ها زمینه اشتغال مستقیم ۷۱۲ نفر را فراهم می آورد. 

وی عنوان کرد: آغاز عملیات اجرایی ۳ پروژه صنعتی و معدنی با اعتبار ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۴۰ نفر نیز از برنامه های این هفته است. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار